Regulamin

§1 Zagadnienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego funkcjonującego pod adresem narzedzia-lomianki.pl.
  2. Właścicielem sklepu internetowego narzedzia-lomianki.pl jest firma Gusto Mariusz Łapiński, 02-495 Warszawa, ul. Wojciechowskiego 39 lok. 8  NIP: 534-209-73-01 REGON: 142701758
  3. Klientem sklepu może być osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna prowadząca  działalność gospodarczą. Wystawiamy faktury VAT lub paragony.
  4. Użyte w sklepie narzedzia-lomianki.pl nazwy produktów, marek oraz znaki graficzne są własnością producentów i prezentowane są w celach informacyjnych.
  5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają jednak kosztów dostawy
  6. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

 

§2 Złożenia zamówienia

  1. Składając zamówienie za pośrednictwem formularza Klient zawiera umowę na odległość, zgodnie z informacjami zawartymi na stronie internetowej sklepu.
  2. Warunkiem zawarcia umowy jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  3. Klient otrzymuje, na podany adres email w formularzu zamówienia, informacje: o zamówionym producie/produktach, o płatności, o sposobie dostawy złożonego zamówienia oraz otrzymuje link do strony, gdzie może sprawdzić status swojego zamówienia.
  4. W przypadku niepewności co do zawartości zamówienia, sposobu dostawy lub kwoty do zapłaty należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo.

 

§3 Koszt i sposób dostawy

  1. W przypadku wysyłki towaru poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
  2. Koszt dostawy krajowej danego towaru jest uzalezniony od wagi przesyłki i jest widoczny w momencie składania zamówienia i na stronie "Dostawa"

 

§4 Realizacja zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-7 dni roboczych w zależności od dostępności zamówionych towarów.
  2. Przy wybraniu opcji płatności "przelew bankowy"  realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu należności na konto.
  3. W przypadku spodziewanego wydłużenia czasu realizacji lub braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia).
  4. Przy opcji "odbiór osobisty" towar po uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo zostanie przygotowany w sklepie stacjonarnym w Łomiankach, ul. Fabryczna 52  
    zobacz jak do nas trafić

 

§5 Gwarancja i reklamacje

  1. Gwarancji na zakupione towary udziela producent. Następuje to przez oświadczenie gwaranta złożone w dokumencie gwarancyjnym bądź w reklamie.
  2. W przypadku wad jakościowych zakupionych towarów lub niezgodności towaru z umową reklamacje rozpatrywane są na warunkach ustalonych przez producenta reklamowanego towaru oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. nr 141, poz. 1176 z późniejszymi zmianami).
  3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Gwarancje realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  4. Czas trwania gwarancji:
    • Produkty Stanley - 24 m-ce
    • Produkty Makita -
    • Produkty Back&Decker -
    • Produkty DeWalt -

 

§6 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument (osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową)  może odstąpić od umowy bez podania przyczyn deklarując to na piśmie w terminie 10 dni od otrzymania towaru. Najlepiej zrobić to listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
  2. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie a  na Konsumencie spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego towaru w transporcie.
  3. Zwracany towar należy przesłać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  4. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi konsument.
  5. Zwrot zapłaconej przez konsumenta kwoty nastąpi  nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  6. Obu stronom umowy przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na wypadek niewykonania przez drugą stronę umowy zobowiązania w terminie 7 dni.
  7. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych przez Klientów "za pobraniem".