Producenci
Zwroty i reklamacje

 Gwarancja i reklamacje

  1. Gwarancji na zakupione towary udziela producent. Następuje to przez oświadczenie gwaranta złożone w dokumencie gwarancyjnym bądź w reklamie.
  2. W przypadku wad jakościowych zakupionych towarów lub niezgodności towaru z umową reklamacje rozpatrywane są na warunkach ustalonych przez producenta reklamowanego towaru oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. nr 141, poz. 1176 z późniejszymi zmianami).
  3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Gwarancje realizowane są bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

 

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument (osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową)  może odstąpić od umowy bez podania przyczyn deklarując to na piśmie w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Najlepiej zrobić to listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
  2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (link poniżej) i dołącz go do przesyłki.
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie a  na Konsumencie spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego towaru w transporcie.
  4. Zwracany towar należy przesłać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  5. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi konsument.
  6. Zwrot zapłaconej przez konsumenta kwoty nastąpi  nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  7. Obu stronom umowy przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na wypadek niewykonania przez drugą stronę umowy zobowiązania w terminie 7 dni.
  8. Zwracany towar należy wysłać na adres: GUSTO MARIUSZ ŁAPIŃSKI, ul. Fabryczna 52, 05-092 Łomianki
  9. Do paczki z wypełnionym formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
  10. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych przez Klientów "za pobraniem".

 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl